Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, april 08, 2010

Mijn vader in 55+ Magazine.

Deze week staat mijn vader in het 55+ magazine. Mijn vader is al 30 jaar 55+. Het is een leuk stukje geworden over zijn niet alle daagse leven. OP 28 april 2006 ontving mijn vader een
Koninklijke Onderscheiding.
Hier mijn vader en ik op vier mei aan het Bevrijdings Monument in Huijbergen.
Mijn vader op de terugreis vanuit de oorlog in Korea
(Nederlands Detachement Verenigde Naties).
Met de "Zuiderkruis" een tussen stop in Athene.


Hier het artikel uit 55+ magazine.

Free Counters
007counters.com
View My Stats