Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, april 10, 2010

Tocht over de Oesterdam.

Vandaag was het mooi weer en werd er weer een fietstocht gemaakt.
Nicolas Wyss was nog nooit over de Oesterdam geweest. Vandaag was het dan zover.
Het wordt druk deze week op de Oesterdam ;)
We reden de OD met de wind in de rug. Erna nog de kasseistrook van de Hoogerwaard Polder en de klim van de "Hildernisse".
Op de "Bergse Plaat" dronken we nog een Jupiler op het terras bij Patrick van het "Strandhuis", lekker in het zonnetje.
Daar kwamen we ook nog een andere "wielrenner" tegen.
Onze "Ex" collega Gunther Coeck kwam er voorbij gefietst.
Ook Gunther had wel trek in een Jupilerke.
Het was een sportieve en leuke middag...
JE zou maar vandaag (op maandag) met deze wind over de Oesterdam moeten ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats