Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, april 15, 2010

Voeg Woensdrecht bij Zeeland.

MIDDELBURG - De provincie Zeeland moet worden vergroot met de West-Brabantse gemeenten Bergen op Zoom en Woensdrecht en een strook van Steenbergen.
Daarvoor pleit de fractie van Groen Links in de Staten van Zeeland. De fractie meent dat de provincie aan bestuurlijke daadkracht wint wanneer ze is gebaseerd op de grenzen van het stroomgebied Schelde. Hoewel niet tot dit stroomgebied behorend, mag wat Groen Links betreft ook Goeree-Overflakkee (nu Zuid-Holland) bij Zeeland worden gevoegd. De Statenfractie presenteerde een nota waarin een houtskoolschets van de nieuwe provincie Zeeland wordt gemaakt.

Eindelijk eens een goed idee!

Free Counters
007counters.com
View My Stats