Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 13, 2011

kennis is de eerste stap naar succes.

Deze dagen had ik weer een druk programma.
Er was een macro-training voor de gehele medezeggenschap van Cargill.
Alle Ondernemingsraden van Cargill kwamen samen in Garderen.
Het waren twee dagen op Golden Tulip in Garderen.
De dagen begonnen met het "OR succes van 2009 tot 2011".
De OR van Cargill Bergen op Zoom haalde een mooie prijs binnen!
De Ondernemingsraad van BoZ won de Arrogant flessen rose.
Hier Richard van Merode.

De hot Topic van dit moment pensioenen werd behandeld in het middag programma.
Pensioenfonds: Rob van Moort van Mercer hield een goede presentatie.
Deze middag werd mijn geluksdag... ;)
We gingen met zijn allen wandelen over de Veluwe met boswachter Ko:
Hartstochtelijk natuur beleven Ko & Corrie: 06-13426049.
Het was mijn vandaag echt mijn geluksdag, van Ko de Boswachter kreeg ik de GeluksSteen.
Deze GeluksSteen
uit de Ijstijd van 600.000 geleden moet ik van Ko de Boswachter aan iemand door geven. IK heb het beloofd.
Aan iemand die IK gerne mag en alle geluk wil geven...!
Hierna was er een BBQ, en een leuk avondprogramma.
Vrijdag ook weer vroeg aan de bak.
Jos Zwienenberg en Bert van der Plas en Ed Beekhuizen gaven ook weer een presentatie over pensioenen.
Het middagprogramma was voor Jan Waal. Het ging over de financiele cijfers.
Kortom, door o.a. Bouk Zoethout was een goed meerdaags programma uitgezet.
Morgen vanaf zeven uur ook weer druk.
Dan vertrekt de bus naar de Bergse Diepsluis.
Kaartgeld mee!
Dan ga ik met mijn vrienden vissen op de Oosterschelde.
Vis eten dus de komende dagen... ;)
Zondag weer een Orgineel Programma.

Free Counters
007counters.com
View My Stats