Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 11, 2011

Tranen...om 108.

Vandaag best wel een zware dag achter de rug op de Cargill.
Het was behoorlijk aanpoten op het werk.
Nog maar even kijken naar de Giro op Eurosport.
Vanaf een uur of 01.00hr dus.
De dag na het dodelijke ongeval van Wouter Weylandt.
De renners rijden nu rustig aan.
Nu pas zie je hoe gevaarlijk de ettapes zijn.
Hoge snelheden, haakse bochten, compact peleton, obstakels op de weg enz.
Met tranen in mijn ogen zag ik team Leopard Trek over de meet komen.
Ik moest OOK denken onze wielermidweek van Cargill begin juni 2009.
Klimmen in de omgeving van Alpe d'Huez.
Col de La Bararde.
Een goede collega van mij en Armando kwam toen zeer zwaar ten val.
Het was tijdens zijn afdaling van Col de La Bararde.
Christ, Kees, Armando en ik waren er als een van de eersten bij.
Wij waren net aan deze klim begonnen.
Deze uren vergeten we NOOIT...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats