Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 09, 2011

Zwarte dag voor het wielrennen.

De Belgische wielrenner Wouter Weylandt (26) is tijdens de derde etappe in de Ronde van Italiƫ om het leven gekomen bij een zware valpartij. Arts Giovanni Tredici maakte het trieste nieuws bekend.
De renner van Team Leopard-Trek botste op zo'n 25 km van de finish in de afdaling van de Passa del Bocco tegen een muur en bleef roerloos en hevig bloedend op het asfalt liggen.
Vorig jaar nog konden we van Wouter genieten. Toen won hij de Giro etappe Amsterdam-Middelburg. Wie herinnert zich die mooie beelden niet. Wouter Weylandt over de Oosterscheldekering, en de mooie beelden van die koers door Zeeland.
Dit jaar kwam Wouter Weylandt ook al zwaar ten val in de Scheldeprijs op weg naar Schoten.
Klik hier om uw medeleven te betuigen.

Waarom wielrenners Ɣltijd doorfietsen

Free Counters
007counters.com
View My Stats