Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 05, 2010

Kaartavondje bij Eddy, petoeten...

Wat is er nu relexter dan een avondje petoeten met je beste vrienden... Eddy, Ad, Ludo, Piet en ik.
Gerard en Corne waren er deze avond niet bij.
Een hapje en een drankje.
Nx gewonnen, maar petoeten is leuk.
We doen dit al bijna dertig jaar samen.
Volgende week weer samen naar de Sluitingskoers van Putte.
Ook leuk...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats