Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 09, 2010

Druk...

Gisteren waren we met de Cargill PV in London.
Vannacht op de Noordzee de Stena Hollandica.
Nu begint alweer het Orgineel Programma.
Met Armando naar de Putse kermis...
Morgen maar weer eens fietsen op de mountainbike.
MIJN rondje Huijbergen door de bossen
Er liggen nieuwe banden op mijn Trek 8600.
Schwalbe BE Nobby NIC.
Mijn eerste toertocht rij ik op 16 oktober.

Free Counters
007counters.com
View My Stats