Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, oktober 13, 2010

Vanuit Cargill via Kreekraksluizen naar huis.

Vanuit Cargill naar Huijbergen via de Kreekraksluizen. Net op Cargill de tweede ochtenddienst al weer gehad. We moesten met de TD weer vol aan de bak. Net weer op de Trek Madone 5.2 weer naar huis. Niet echt lekker fietsweer vandaag. Regen op de kop en zweet op de rug. Helaas niet naar 't Hoekske deze keer. Jammer ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats