Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, oktober 31, 2010

Visit aan Cargill Wroclaw.

Met mijn collega's uit de tarwe fabriek ging ik op bedrijfsbezoek in Wroclaw. Daar staat nu een heel moderne Cargill fabriek.
Collega Jan Veerhoek heeft die fabriek mede opgestart.
We hadden de focus op de bloemmolen, tarwe fabriek, ETOH, en zuivering/ compressoren.
Het is nu een mooie grote fabriek geworden.
We zijn er echt SUPER gastvrij ontvangen.
Alles was goed geregeld.
Vanuit ons apartment stonden de taxi's te wachten.
In de fabriek kregen we diverse rondleidingen met een operator en supervisor van de afdelingen Flourmill, Wheatplant and ETOH plant.
We hadden te maken met profesionals...!
Cargill Wroclaw, Polen.
De dag begon met de veiligheidsinstructie. Hier kregen we ook de presentatie van de Cargill Wroclaw plant.
We hebben er veel opgestoken. Hier vertrekken we voor het avondprogramma.
Met de supervisors en operators gingen we 's avonds uit eten.
Het was een echt Pools restaurant.
We gingen al snel over op de wodka.
Het werd een lange leuke avond.
Cargill collega's aan de wodka...!

Laterss meer over ons bezoek aan Wroclaw.

Free Counters
007counters.com
View My Stats