Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, november 06, 2010

Op weg naar mijn geliefde Noordzee...

Deze morgen een mooie mountainbike tocht gereden.
Nu lijkt toch wel een beetje op herfst, gister leek het wel voorjaar !

Zo even naar Vlissingen met Armando.
Aan de Noordzee ligt daar strandpaviljoen Panta Rhei.
In strandpaviljoen Panta Rhei treed vandaag Hardball op.
Daar gaan Armando en ik vanmiddag even een kijkje nemen.
Hardball is een Zeeuwse Hard Rock band uit Middelburg.
Mooi uitzicht, goede muziek, biertje erbij en...
VIJF jaar vriendschap. Armando en Ik dat gaan dat vieren.!
Het Orgineel Programma dus.
De Noordzee, het Nollestrand, Panta Rhei... Ik kom er graag !

Update: Op het Bellamypark aten we onze heerlijkste Kapsalon ooit! En WIJ kunnen het weten, Armando en ik zijn Kapsalon deskundigen ;)
De Hoppit was nog als vanouds...

Free Counters
007counters.com
View My Stats