Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, november 17, 2010

Deze week...

Vandaag voor de winter, mijn laatste toertocht op de Yamaha TDM850.
Hierna, vanaf vrijdag gaat de motor in de winterstalling.
Zo rij ik vandaag via Tholen, Sint Annaland.
Even op de koffie bij Armando.
Hierna naar Jachthuis Noordgouwe.
Erna via Burgh-Haamstede en de Oosterscheldekering naar Vlissingen.
De OR Cargill Bergen op Zoom heeft er samen met de OR Cargill Sas van Gent een gezamelijke Ondernemingsraad cursus.
De cursus duurt twee dagen. Aan de Boulevard van Vlissingen.
Er is een interessant programma samengesteld.
Zaterdag ook al druk. Dan wordt ik gehuldigd.
Ik ben (meer) dan 25 jaar FNV lid.
Leuk middag programma op "Rozenoord".

Free Counters
007counters.com
View My Stats