Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, november 20, 2010

Mooie motortocht van 154 km. In Zeeland.

Hier sta ik met mijn motor voor de Oosterscheldekering.
In 1980 heb ik aan de Oosterscheldekering gewerkt.
Ik werkte er dag en nacht op mattenlegger de Cardium.

In de begin jaren van 1980 heb ik langdurig op de mattenlegger de Cardium gewerkt.
Werken aan de Oosterscheldekering.
Ik kwam toen net van de Hogere zeevaartschool Vlissingen.
Toen kon ik op de Cardium gaan werken als lasser.
Twaalf uur diensten draaien. Mooie tijd...!

Ik heb wat met de Oosterschelde.
Deze dagen was ik op twee daagse cursus in Vlissingen.
Ik ging op de motor en maakte er een lange mooie motorrit van.
Eerst naar Armando in Sint Annaland (8jes oefenen ;)), Noordgouwe (Jachthuis), Brouwershaven (koffie), Haamstede, Vlissingen.
Het werd een tocht van 154km. Bijna mijn vierde tank leeg gereden.
Fijne stad Vlissingen, ik heb er vier jaren gewoond.
We hadden van de OR een cursus in het Arion hotel.
Het ging onder andere over het zitten op een "goudberg...;)".
Vandaag ook weer een druk programma.
25 Jaar bij de FNV. Huldiging in "zalencentrum Rozenoord".
Georganiseerd door FNV Lokaal Roosendaal.
Gelukkig komt jongerius NIET !

Free Counters
007counters.com
View My Stats