Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, november 26, 2010

Cycling is MY Life...

Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Net de nacht gehad, nu al weer wakker
Vanavond gaan we naar Golden Earring dus.
Nu eerst nog maar een rondje fietsen op de mountainbike.
Even de twee rondjes van Stay Okay maar effe rijden.
Door de bossen, een beetje uit de wind (kracht 7) dus Ik.
De conditie is goed, Ik ben er klaar voor.
Op naar de Golden Earring dus. Maar...
Eerst gingen Armando en ik nog even naar Marco en Denise van de Happy Inn te Rilland. Hun cafe bestaat dit weekend 4 jaar.
Armando en ik waren toen ook bij de opening.
Toen dus naar het Concert van Golden Earring te Goes.
Het was een mooi concert, eindelijk heb ik ze life gezien.
Erna nog even een ritje naar Breda ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats