Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, november 26, 2010

Poolse Cargill collega's bij ons op bezoek.

Nicolas and Piotr Ɓukasiewicz:
discuss how to run a flourmill in the best way.
Er was een lekkere Jupiler van het vat.
Nicolas en ik wisten DAAR wel weg mee...!
East meets West.
Leuk, zo een bezoek van Poolse Cargill collega's.

Bart, Dennis, Pavel, Jan en Jacek.
Verder nog Piotr, Nicolas, Thomas en ik.
Ook hebben we nu weer een stagaire in de ploeg: Wesley Withagen.
Wesley Withagen volgt de opleiding BOL om ook procesoperator te worden.
Wesley was er deze keer niet bij. MOOI dat Cargill ook een leerbedrijf is.
International Cargill Wheat Colleagues: Swiss, Poland, The Netherlands.
Thomas telt het aantal (9) glazen Jonge Jenever.
Nadat we in Polen, Wroclaw de Wodka hadden geproeft was het nu onze beurt.
Met onze Poolse collega's gingen we borrelen en wat eten in
de Bourgondier op de Grote Markt van Bergen op Zoom.
We lieten onze collega's proeven van de Duvel, Jupiler, Berenburger, Schrobbelaar en Jonge Jenever.
Onze collega's liepen een paar dagen mee in onze fabrieken.
Wij hebben hun manier van werken bekeken in Wroclaw.
Nu bekeken onze Poolse Collega's onze Flourmill en Wheatplant.
Via ons vak weten we al veel over alcohol en ethanol... ;)
Dit schreef ik op 31 oktober op mijn weblog:
Met mijn collega's uit de tarwe fabriek ging ik op bedrijfsbezoek in Wroclaw. Daar staat nu een heel moderne Cargill fabriek.
Collega Jan Veerhoek heeft die fabriek mede opgestart.
We hadden de focus op de bloemmolen, tarwe fabriek, ETOH, en zuivering/ compressoren.
Het is nu een mooie grote fabriek geworden.
We zijn er echt SUPER gastvrij ontvangen.
Alles was goed geregeld. Vanuit ons apartment stonden de taxi's te wachten.
In de fabriek kregen we diverse rondleidingen met een operator en supervisor van de afdelingen Flourmill, Wheatplant and ETOH plant.

We hadden te maken met profesionals...!
Hier ons bezoek aan Cargill Wroclaw, Polen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats