Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, november 28, 2010

Druk...

Drukke week achter de rug.
Met Poolse en Nederlandse Cargill collega's een diner and borrel.
Dit was afgelopen donderdag in de Bourgondier.
Gisteren was er een feestje in cafe de Snor.
Mijn collega van de TD was daar de organisator van.
Dat was wel leuk...;)
Komende week ook weer druk.
Skaatsen...! Voor het eerst weer in december dit jaar.
Verder wordt mijn vriend Ad Bolders Abraham.
Dus weer een leuk feestje komend weekend.
Verder ben ik ook zelf ook nog jarig (4 december), ook dat nog.
Komende week verders nog: ondergang van de Huybergen.
Verder nieuws over: Zeilen op de Oosterschelde.
Ook nog: nieuwe start op de mountainbike.

Free Counters
007counters.com
View My Stats