Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, december 03, 2010

Skaatsen op de kunstijsbaan van Breda.

Het was vandaag weer eens een drukke dag.
Samen met Armando zou ik gaan skaatsen.
Eigenlijk op het natuurijs van de Rammegors bij St. Annaland.
Helaas was daar het ijs nog niet betrouwbaar (Safety First...).
Armando en ik gingen dus naar de kunstijsbaan van Breda.
Lekker onze rondjes gereden.
Helaas werd ik wel een paar keer gedubbeld ;)
Vorig jaar kon ik nog niet schaatsen. Nu rij ik een rondje van 1.40 ;)
Ik heb het schaatsen geleerd van Marja Klein bij Duosport Breda.
Dit jaar op 9 januari schaatste ik voor het eerst op natuurijs, zie foto.
Hier sta ik voor het eerst met schaatsen op natuurijs.
Na het skaatsen gingen we naar onze oud Cargill collega,
Marco van Weele in Rilland.
Het orgineel programma ging van start bij Denise in de Happy Inn.
Later op de avond naar het feest van mijn vriend Ad.

Hier: Skaatsen op de Rammegors, St Annaland.

Free Counters
007counters.com
View My Stats