Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, december 09, 2010

Hoog water aan de Oesterdam.

Vandaag wel vier keer langs de Oosterschelde gereden. Het water stond er om 15.00hr super hoog aan de Oesterdam.
Hoog tij aan de Oesterdam 15.07hr.
Deze week had het erg gestormt en was er een dakvorst op de Opel Astra van Armando gevallen. Vooruit kapot dus. Armando zat zelf in Praag en kon hem dus niet maken.
Ik heb een vriend, Gerard, die een autoglas reparatiebedrijf heeft in Hoogerheide: AGA Autoglas Hoogerheide.Vandaar dat ik dat klusje even heb moeten klaren. Heerlijk zo vier keer langs de Oosterschelde.
Het scheelde niet veel of de Oosterscheldekering zou vanmiddag worden gesloten.
Net niet voor de 25e keer!
NEELTJE JANS - Een combinatie van een flinke westerstorm en vloed zal vrijdag leiden tot een hoog waterpeil. Rijkswaterstaat gaf donderdagavond alvast waarschuwingen af voor de sectoren Schelde en Delfzijl, meldde een woordvoerster. De Oosterscheldekering hoeft echter niet dicht. Het water zal daar niet het kritieke punt van drie meter boven NAP bereiken.

Free Counters
007counters.com
View My Stats