Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, december 16, 2010

Op bezoek bij Bram. Onze Hoofdmonteur.

Deze middag was ik met collega Henk op ziekenbezoek bij Bram.
Bram is vanaf mijn start bij Cargill in 1983 mijn collega.
Helaas is Bram nu ernstig ziek.
Zijn gezondheid is helaas heel snel achteruit gegaan.
Bram werkt bij Cargill als Hoofdmonteur.
Staat altijd voor iedereen klaar, niets was hem teveel.
Bram was nog goed aanspreekbaar, helder van Geest.
Het werd een gesprek met een Lach en een Traan.
We zijn bijna twee uur bij Bram geweest.
We hebben gelukkig ook vele goede momenten gekent.
Cargill borrels en feesten. Wielerkoersen en braderie in Rilland,
vissen op de Pantah Rhei enz.
Bram je was een fijne collega...!

Bram, Selamat Jalan.

Free Counters
007counters.com
View My Stats