Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 13, 2010

Wordfeud spelen is verslavend.

Klopt, Wordfeud is inderdaad een leuk spelletje en is zeker verslavend. Heerlijk, Jupiler erbij en de Top 1000 van Veronica en natuurlijk de MSN. Ik sta nu al 72 punten achter ;) Dat heb je als je alleen medeklinkers krijgt :) En hofzaal 40 punten mocht ook al niet grrrrr. Van jou kon ik niet winnen. 422 tegen 266.
Nog maar een beetje oefenen maar haha...!
En JA. Net nog mooi Born to Run kunnen horen van Bruce Springsteen op 646 in de Veronica Top 1000.
Nu ook maar echt slapen, morgen weer vroeg op.

Free Counters
007counters.com
View My Stats