Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juni 08, 2010

Middagje terras in Rilland in de "Happy Inn".

Zaterdag hadden we nog een leuke reünie. Het werd super weer.
Bram, Armando en ik zouden een bezoekje aan onze ex-Cargill collega Marco van Weele (gediplomeerd Bloemmolenaar) gaan brengen.
Hij heeft nu een cafe in Rilland, namelijk cafe de "Happy Inn".
Het werd een leuke middag op het terras in Rilland. We hebben jaren samen gewerkt bij Cargill Bergen op Zoom in de tarwe fabriek.
Ook Marijke en Bonita hadden een leuke middag op de braderie en de tuin bij Marco. Ze bekeken er o.a. de Alpaca's.
Leuke middag in juni op terras bij Marco en Denise.
Bram, Armando en ik. Bonita maakte deze leuke foto.

Free Counters
007counters.com
View My Stats