Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 07, 2010

Trainen voor de Mont Ventoux.

Vandaag reden Armando en ik een rondje Tholen. Kees Lindhoud reed deze keer ook mee en deed bijna al het "kopwerk".
We reden meer dan 55 km met een gemiddelde snelheid van meer dan 34 km/hr.
Over 55 km, nog geen 100 minuten...!
Voor mij was dit zeker een record. Zeker omdat het ook nog eens behoorlijk waaide, windkracht vier!
Armando en ik zijn klaar voor de Mont Ventoux.Lekker gereden!

Free Counters
007counters.com
View My Stats