Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juni 04, 2010

De Hel van de Pin.

Eindelijk was het dan zover. We reden de Hel van de Pin voor 't Schouwke, de mini-camping van Wouwse Plantage. Het was een zware tocht over bijna 50 km. Ook moesten we 25 keer door de Koolbaan. De Koolbaan is 700 meter zand happen en fietsen door de grote kuilen. Dat is de Hel van de Pin.
De verzorging was prima. Ons team, 't Schouwke 2 behaalde de 11e plaats van de 16 teams. 't Schouwke 1 bereikte de derde plaats.
Ik reed op een goede fiets van mijn collega Christ Hoedelmans. Bedankt!
Er waren veel supporters. Ook uit Huijbergen en Essen Hoek.
Leuk om je naam te horen als je langs fietst.
Het was voor even een leuke middag.
Zo zie je er uit na 25 keer de Koolbaan.

Hier het verslag van BNdeStem.

Free Counters
007counters.com
View My Stats