Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 12, 2010

Belangrijke dag!

Vandaag had ik een fotoshoot bij Fotostudio Koolen.
Ik werd hiervoor gevraagd door Betsy de Kock van:
Wonen in Uw Regio.
Het gaat over de serie in dit blad: Lookalikes.
Betsy had op mijn weblog gelezen dat ik een fan ben van David Bowie.
Na Herman Brood, zou ik als David Bowie Lookalike geplaatst worden...!
Dat klopt, en mijn verhaal heb ik verteld, de jaren 1969 tot 1985.
Voor de verandering van kapsel gingen we naar:
"Haren van de Keizer" in Lepelstraat.
Edwin Koolen van Fotostudio Koolen maakte er de mooie foto's voor.
Ze komen in de maand juni of juli in het blad wonen in uw regio te staan.

Hier bekijken we het resultaat van de fotoshoot, David Bowie...!
Betsy de Kock, Susie, Angela en Edwin Koolen.

Heroes van David Bowie.

Eindelijk beroemd...! ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats