Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, mei 01, 2010

Koninginnedag te Wemeldinge.

Niet alleen de koninklijke familie genoot gisteren tijdens Koninginnedag.
In Zeeland trok het bezoek van koningin Beatrix en haar familie 37.000 mensen naar Wemeldinge en Middelburg. Het bezoek verliep zonder incidenten, al raakten er kinderen onderkoeld door het koude en natte weer.
De koninklijke familie toonde zich na afloop erg gelukkig met de ontvangst in Zeeland, zei koningin Beatrix in haar dankwoord. "U hebt ons en heel Nederland Koninginnedag teruggegeven."
In Amsterdam bezochten zo'n 750.000 mensen de traditionele vrijmarkt en het concert van Radio538.
Al vroeg op pad naar Wemeldinge om de Koninklijke Familie te zien.
Prinses Maxima was blij verrast ( ze kreeg van mij een leuk presentje...;) en wilde natuurlijk wel voor mijn weblog op de foto...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats