Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 17, 2010

Vandaag weer de Zeelandbrug in beeld...!

Mooi, latersss meer...
Ook Armando is nu over de Zeelandbrug met de racefiets...!
Vandaag reden Armando en ik de ronde Philipsdam, Zeelandbrug, Oesterdam. Een tocht van 130 km. Normaal geen probleem. Nu hadden we ook nog eens windkracht 5 Noord West!
Armando trok de kop (wind tegen) op de Philipsdam.
Ons gemiddelde was tot Rilland dik boven de 30 km/hr.
In Rilland gingen we ook nog even naar cafe de "Happy Inn". Helaas was onze ex-collega Marco van Weele er niet aanwezig. We dronken er natuurlijk wel wat, samen met Denisse.
Hierna kregen we nog even de Oesterdam, wind vol op kop tot het Smalschip in St. Annaland. Toen hadden we het wel effe gehad...!
Tijd voor het orgineel programma dus...
Altijd mooi, die Zeelandbrug. Wij zijn klaar voor de Mont Ventoux!
Een biertje smaakte ons natuurlijk wel na deze zware tocht. Ook was er natuurlijk Schaap...Hier even roken in de "Sirocco fietsenstalling". Eeej Armando, het was een leuke lange dag.
Windkracht & windstoot Stavenisse.

Free Counters
007counters.com
View My Stats