Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juni 01, 2010

Trainen voor de Mont Ventoux.

Vandaag stond er weer een lange fietstocht op het programma.
Armando en ik moeten kilometers maken. We gaan binnenkort
de Mont Ventoux beklimmen.

Een van de meest tot de verbeelding sprekende natuurfenomenen van de wereld is de Mont Ventoux. Deze spectaculaire kale berg vormt al decennia lang het decor voor tragiek en heroïek, afzien en triomf en roept bij duizenden mensen het verlangen op om hem te bedwingen, te voet, per fiets, soms koste wat het kost...!

Vandaag stond er meer dan 100 km. op de teller.
Eindelijk kwamen we dan toch bij het Oosterschelde Gemaal.
We zijn al eens meer naar dat Gemaal op zoek geweest.
Toen konden we er niet bijkomen. In verband met heel slecht weer. Nu dus wel.
Oh ja, we waren nog al eens een keer op weg er naar toe, toen liepen we vast.
Op zoek naar het Oosterschelde Gemaal.

Het was een mooie tocht die we reden.
En we staan ook nog eens op de streetview camera van Google...!
Verders was de catering ook al prima ;)
Kortom een mooie dag.
Eindelijk...;) sta ik hier dus bij het Oosterschelde Gemaal in Poortvliet, Tholen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats