Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 07, 2010

Rust pakken...!

Vandaag een dagje rust pakken.
Gister nog even 75 kilometertjes met TC Tandje Bij.
Morgen gaan we op weg naar de Jean Nelissen Classic.
Ik fiets er de 165 kilometer tocht met 3500 hoogtemeters.
Armando gaat voor de 220 kilometer met 4500 hoogtemeters!
De Jean Nelissen Classic dus dit weekend.
We moeten trainen voor de Marmotte 2012.
Het wordt weer een leuk weekendje...! ;)
Ik volg Jean Nelissen al vanaf 1969. Mooi om nu Zijn tocht te rijden.

Free Counters
007counters.com
View My Stats