Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 06, 2010

In de slip met mijn mountainbike.

Vandaag met de mountainbike naar Cargill. Ik had de middagdienst. De Trek 8600 gaat mee naar de Mont Ventoux. Ik had er deze week 2 gladde "no profiel" banden opgezet. Slicks.
Vandaag had het na lange tijd weer geregend. Ook wat olie op de weg. Bij de rotonde ziekenhuis ging het fout. Ik zette er net in de bocht te vroeg aan. Mijn achterwiel slipte weg. En ja hoor, een valpartij was het gevolg. Ik viel precies op mijn knie.
Hopelijk geen belemmering voor mijn klimtijdrit naar de top van Mont Ventoux komende week.

Het was super glad, olie op de weg...!
Knie ligt een beetje open. Volgende week, klimmen naar de Mont Ventoux.

Free Counters
007counters.com
View My Stats