Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, december 29, 2010

Vandaag geen bekende op de Oesterdam ;)

Dit bedoel ik nu wat is er mooier dan... Dit: 2,5grd., wind uit het Oosten kracht 3, koude voeten, gladde weg, om 05.00hr. opgestaan, drukke dag bij de Cargill,
en nu om 15.30hr. zie ik zo MOOI:
rechts de Oosterschelde en links de Binnenschelde.

Vandaag IK wel zo een 55km. gereden op de mountainbike.
Dit keer geen bekende op de Oesterdam...;)
Vanaf Tholen tot de Oesterdam was nog wel heel erg slecht. Ook nog even gestopt bij de Bergse Diepsluis. Die lag er nog verlaten bij. De watertemperatuur is 4.8grd. Op Nieuwjaarsdag is daar de Traditionele Nieuwjaarsduik, leuk om te doen voor de middagdienst ;)
Angela en ik doen er ook aan mee...!

Oosterschelde Mooi...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats