Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, januari 06, 2011

LIVE MEEKIJKEN...!

Mijn Trek mouintainbike naar Tinus v Overveld gebracht. Ik ben door de achter body heen getrapt. Gelukkig heb ik mijn rracefiets nog ;) Eerst even de fietsen en Motor allemaal even schoongespoten. Het zout eraf.
Erna live meekijken op TV Rijnmond naar de brand bij Chemie-Pack op de Moerdijk.
Gelukkig liep Shell Moerdijk geen gevaar :)

MOERDIJK. - De enorme brand woensdag bij Chemie-Pack op industrieterrein Moerdijk is onder controle. De poging om de brand aan het eind van de avond met een 'blusdeken' te doven was succesvol. Er zijn geen slachtoffers gevallen. Omroep Brabant Radio was de hele middag en avond rampenzender. Omroep Brabant TV had ieder uur een extra nieuwsuitzending.

Morgen weer skaatsen!!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats