Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 02, 2011

Born to be Wild...

Helaas gister geen Nieuwjaarsduik voor mij.
Vanaf 11.00hr. gister weer naar mijn werk.
Onverwacht waren er problemen met de bezettingen.
Een twaalfuurs dienstje dus op Nieuwjaarsdag.
Vandaag de motor maar weer eens gepakt.
Kijken of de Yamaha TDM850 nog wil starten.
Werken, de laatste middagdienst alweer bij Cargill.
Born to be Wild, Easy Rider.
Easy Rider was jaren mijn skipname op de 27mc zendbakjes.
Breakie Break, hier de Easy Rider...!
Update: naar huis om 23.00hr. was het spiegelglad...!

Get your motorbike running
Head out on the highway
Looking for adventure
In whatever comes our way
YOU gonna make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once and
Explode into space...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats