Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 16, 2011

Paar dagen naar de Noordzee, Vlissingen.

Vandaag prachtig weer, fietsen dus. Een tocht van 70 kilometer.
Het was wel nodig ook. Het was een zwaar weekendje.
Gister hadden Armando en ik ook nog even het Orgineel Programma in Goes.
Hee, een vallende ster !

Vanaf vandaag heb ik een twee daagse Ondernemingsraad cursus in Vlissingen. De fiets gaat niet mee. Ik heb deze week wel een paar hardloop schoenen gekocht van Nike.
Daar ga ik natuurlijk wel mee langs het strand hardlopen.
Hardlopen langs mijn geliefde Noordzee dus... ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats