Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 23, 2011

Terug naar 1918...!

Zeilen op de Oosterschelde uit 1918 vanuit Rotterdam naar Vannes.
Ik maakte deze super mooie zeilreis in 2011.
Er was toen ook een proffesionele schrijver aan boord.
Ontdekkingsschrijver Michiel van Straaten.
Michiel schreef een mooi stuk over mijn zeilreis op de Oosterschelde.
Hier het verslag. Mijn duim staat MOOI op de foto ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats