Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, februari 04, 2011

De eerste Storm van dit jaar...!

Zag op Stavenisse dat de windkracht al op 8 stond.
Pieken van 18,6 m/s nu al en dat is bijna kracht 9.
Straks de middagdienst al weer bij Cargill, de Bloemmolen.
Dan ook even kijken of op NNW een fakkel brand...
Nu pak ik de mountainbike Trek met de Big Apples maar.
Helm ook maar weer eens op...:)
Mooi weer om weer wat kilometers te gaan maken.
Komende week weer aan de bak ;)
Leuk!

Update:
Jouw fakkel op NNW was uit.
De fakkel van BASF Anwerp staat weer volop aan.
Er zal wel een storing zijn. BASF is aan het affakkelen.

Update 2:
Vanuit NNW was de fakkel van BASF ook heel goed te zien.
Dat is toch sekers 40 kilometer.
Affakkeluhh bij de BASF dus, MOOI...!
HIER: Fakkeldeskundige voor de fakkel van BASF Antwerp.
Wat hebben we het er toch druk mee ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats