Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, februari 09, 2011

Opening motorzaak de Jonge motoren.

Met de Yamaha TDM850 voor de Oosterschelde in Stavenisse.
Vandaag weer een drukke dag. Met Armando naar de opening van de nieuwe motorzaak de Jonge Motoren in Tholen. Prachtig weer. Er was ook nog tijd voor een terrasje in Tholen. Verder natuurlijk het gebruikelijke rondje Tholen op de motor. En natuurlijk even in Stavenisse naar de Oosterschelde kijken.

VAN DE REDERIJ (6.04.2011)
De 'Oosterschelde' ligt weer afgemeerd in de Veerhaven. Geholpen door het mooie weer hopen we het schip nog netjes in de verf te krijgen voor het vaarseizoen begint. Veel werk is het wel; na een winter onder de brandende tropenzon ziet met name het houtwerk er niet best uit. Maar we vorderen gestaag.
Kapitein Sebastiaan is inmiddels aan boord en zorgt ervoor dat niemand zich hoeft te vervelen. We hebben nog een kleine twee weken, dus we gaan er van uit dat we het meeste werk kunnen afwerken voor vertrek. In mei ga ik 2000 Nautical Miles zeezeilen op dit mooie zeilschip.

Free Counters
007counters.com
View My Stats