Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, februari 22, 2011

Sportieve Drukke dagen...Druk?

Samen met Armando genieten van een Mooie Jupiler van het Vat bij Julia van cafe de Bostella in Essen Hoek.
Armando en ik hebben nu samen gelijk weekend (Shell Cargill). We zouden deze twee dagen wat tochten rijden op de mountainbike.
Op maandag reden we het mountainbike parcours van Landgoed Lievensberg aan de Balsedreef in Bergen op Zoom.
Dit is een leuke ronde.
Na afloop het Orgineel programma bij Julia ven cafe de Bostella. Daar heb je nog een lekkere mooi getapte Jupiler voor 1 euro 10!
's Avonds weer een zwaar avond programma. Eerst Schaap.
Toen Nicolas ophalen, Swiss Army! Hierna gingen naar mijn sportclub in St. Willebrord. We haalden met gemak ieder 100 punten uit 10! Een super goede score dus. Goed nieuws, er komen tien 100 meter banen!
Verder die avond nog het Orgineel programma natuurlijk. Leuk!
's Nachts nog even eiersbakken, en een biertje thuis.
Dinsdag stond er al weer een mooie fietstocht op het programma.
Armando en ik reden een mooie tocht over de Kalmthoutse Heide.
We zaten op een AVS van meer dan 27 km./ uur.
Dinsdag was dus ook al weer een super leuke dag!
Nu even rust en donderdag weer aan de bak... ;)
Motorbeurs.

Wie binnenstapt in de Bostella, waant zich even in een andere tijd. In een wolk sigarettenrook onderscheiden we drie evenwijdige rijen tafels met vierkante kleedjes op een tegelvloer uit de jaren '50. Op de biljarttafel staan bakken met aardappelen, asperges, tomaten, dameshemden, portefeuilles en droge worst uitgestald. 'Als Julia ook nog brood zou verkopen, dan zouden we nooit meer ergens anders naar toe moeten', roept een stamgast.

Free Counters
007counters.com
View My Stats