Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, februari 19, 2011

Bergen op Zoom ziet er nu anders uit...

Fortuna, Fortuna, of Fanum Fortunae, was de Romeinse godin van het toeval, zowel van het geluk als van het ongeluk.
Toen ik deze foto maakte van de Cargill waterfront kwam de Fortuna voorbij. Godin van het Geluk en Ongeluk. Toeval speelt een grote rol in mijn leven. Is dit Toeval...?
De Cargill maissilo is nu afgebroken.
Dit is veilig en zonder incidenten verlopen.
Toch een dikke 1500 ton aan beton.
Nu komt daar de Nieuwe Kaas. Hopelijk ook het Geluk.
Nu nog een nachtdienstje en dan weekend.
Weer een druk en zeer leuk programma komende dagen.
Fietsen, skieten, fietsen, motorbeurs enz.
Alles in combinatie met het Orgineel programma.
Belangrijke gast in de Demerstraat... ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats