Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 15, 2011

Rokjesdag is in aantocht...!

Is de eerste Rokjesdag al in zicht?
Rokjesdag het houdt ons allemaal bezig sinds Martin Bril er over schreef.
Volgens Geen Stijl is het vandaag al Rokjesdag.
Volgens mij nog net niet.
Het moet namelijk eerst bijna Rokjesdag zijn.
Dan gaan de vrouwen hun nieuwe Rokjes kopen.
Daarna wordt het pas echt Rokjesdag...!
Mijn "wielrenners" benen zijn nu al wel weer geschoren.
Benen scheren en bijna Rokjesdag gaat altijd maar weer samen.
Volgende week hebben WIJ zeker Rokjesdag.
Zo weer in de korte Bibshort naar Cargill.
Dit schreef ik vorig jaar over Rokjesdag.
Update: Ik ben toch wel een redelijke kenner.
Vandaag 70 kilometer gefietst. Maar 1 rokje gezien.
Op de Boulevard van de Bergse Plaat waren de terrassen al vol.
Echter geen Rokjes. Geen Rokjesdag dus.
Wel vanavond het Orgineel Programma ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats