Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, maart 21, 2011

Nederlands leger oefent voor invasie Tripoli.

Vandaag de eerste dag weer op de racefiets in de korte broek.
Vanuit Cargill over de Oesterdam naar Huijbergen.
Toch dik 31km avs gereden, zonder KNECHT ;)
Op het Spuikanaal bij de Kreekraksluizen was het Nederlandse leger aan het oefenen.
Deze avond ga ik ook maar even oefenen met Swiss army.
Het was deze week toch al genieten.
Zaterdag was de film Full Metal Jacket op tv.

THIS IS MY RIFLE. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My rifle, without me is useless. Without my rifle I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will.....

Genieten dus...Morgen weer een drukke dag ;)
Armando mocht even proefrijden op een echte Yamaha R6. Machtig mooi, perfect...!
Proefrijden op een Yamaha R6 en erna het Orgineel programma...!
Naar de Bistro!

Free Counters
007counters.com
View My Stats