Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, maart 27, 2011

Fietsen en Wielrennen...

Fietsen en wielrennen. Zaterdag om 15.00hr. naar de Cargill gate. Een eind fietsen met Nicolas (Swiss). Dat was al weer lang geleden ;) Er stond nogal veel wind toch was de AVS nog dik boven de 30km/hr. Ik reed toch weer zo een 50km. Na de ride nog maar even naar 't Strandhuys op de Bergse Plaat.
We zagen nog net dat Fabian Cancellara (ook al Swiss...) de
E3 prijs voor de tweede keer won.

Eindelijk dronken we weer eens een biertje in ‘t Strandhuys. Vandaag op zondag ook weer wielrennen. Wielerkoers in Huijbergen. Eerst een mooie tocht gereden op mijn Yamaha TDM850. Toen nog even naar cafe "de Kroon" om Gent-Wevelgem te kijken. Het was Tom Boonen die er won. Lars Boom 31 december 1985 was de beste Nederlander op de negende plaats.
Strx weer op de Trek mountainbike naar Cargill, ik heb de nachtdienst. Komende zondag de Ronde van Vlaanderen, en nog wat ;)
De Ronde van Vlaanderen, ofwel Vlaanderens Mooiste.
Ik fietste de Ronde van Vlaanderen al meerdere malen.
Weer een druk Orgineel programma komende week...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats