Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, april 01, 2011

Ook eeeel mooi: "Race of the Classic".

De Race of the Classics is het grootste en belangrijkste studenten zeilevenement van Nederland, waarbij circa twintig teams van verschillende Universiteiten en Hogescholen een wedstrijd varen op klassieke zeilschepen. De 23e editie van de Race of the Classics zal plaatsvinden van maandag 4 t/m zondag 10 april 2011. De schepen varen dan vanuit de Rotterdamse Veerhaven richting een Nederlandse of Belgische haven. Van daaruit zal het tweede rak naar het vaste land van Engeland ingezet worden, om daarna het derde en laatste rak naar IJmuiden te zeilen.
Volg Hier de Race of the Classic.
Zelf ga ik in mei ook een grote zeiltocht maken van bijna 2000 Nautical Miles. Ik ga een tocht maken door het Engels Kanaal, Atlantische Oceaan en de Golf van Biskaje.
Mooi varen op de Oosterschelde.
De Bietentocht is een vierdaagse tocht die elk najaar gevaren wordt door platbodems met een symbolische hoeveelheid suikerbieten aan boord. Dit evenement is in het leven geroepen om de geschiedenis van de Zeeuwse beurtvaart weer een gezicht te geven. Ik heb wat met suiker, glucose en Alcohol (Nedalco)
Ook mooi, de Bietentocht... ;) Biertje in Zierikzee...

Free Counters
007counters.com
View My Stats