Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 18, 2011

Bonda Bedankt...!

Gisteren vierden we de samenwerking tussen Cargill en Bonda.
Deze samenwerking is er nu al 25 jaar. In 25 jaar is er veel gebeurd.
Veel zaken werden nog eens besproken. Er werd getoast op de komende jaren.
Vanuit Cargill Bergen op Zoom waren we er met een volle bus.
Naar Bonda in 's Hertogenbosch vanuit Cargill Bergen op Zoom.
Peter Berger was er ook natuurlijk. Peter ken ik al vanaf het begin.
Peter kwam toen al laden in de tarwefabriek en ook vaak in de maisfabriek.
Al 22 jaar komt Peter bij Cargill laden.
Er waren ook veel collega's uit Mechelen, Vilvoorde en Sas van Gent.
Ik noem Eddy, Lieve en Hugo.
We konden in twaalf stappen het hele bedrijf van Bonda bekijken.
Henk en ik hadden veel interesse in de Lingepoort.
Lingepoort , 89,76 x 10,98 x 2,62 , 1556 ton , Bouwjaar 1964 , Werf Piet Hein in Papendrecht , 2 x 410 pk Wärtsilä en 220 pk kopschroef , ex Esso Nederland 72 , ex Lingestroom ,
De Lingepoort komt elke week wel een paar keer bij ons voor de kant.
Hier sta ik op de Lingepoort van Joop en Wilco.
Na de rondleiding begon het SUPERFEEST. Er was een leuk orkestje, een hele goede barbeque en natuurlijk een lekker biertje.
Bonda bedankt voor dit SUPERFEEST !
Jan, Marinus,Johan, Rien, Henk, Louis en Wim. Alle ploegen waren aanwezig bij Bonda. Deze foto werd gemaakt door Photonic Professionele Foto's.

Rien, Bart, Nicolas, Louis en Sanne.

Bonda Bedankt, het was een SUPER feest !

Free Counters
007counters.com
View My Stats