Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 23, 2012

Motor ongeval op de Oude Rijksweg, Rilland.

Slecht kunnen slapen deze nacht. Gisteren kwam ik met mijn motor als eerste uit bij een zwaar dodelijk motorongeval in Rilland. Het was op de Oude Rijksweg tussen Rilland en Woensdrecht, ik kwam vanaf de Oesterdam. De motor en bestuurder stonden nog in brand, kilometer paal 24.1. Ik heb de benzinebrand nog proberen te blussen, maar kreeg het vuur niet uit. Ik kreeg een brandblussertje van een ouder echtpaar dat achter me reed
Het moet een gigantische klap zijn geweest.
Ik heb gedaan wat ik kon doen...
De brandweer heeft het vuur wel kunnen blussen.
Een jonge Huijbergse politieagent (Lars) heeft me gelukkig goed en professioneel opgevangen. Ik krijg nu ook slachtofferhulp.
Met je motor win je het nooit. Ook al ben je niet fout.
Niet normaal, 15 minuten ervoor hadden Armando en ik het nog over motorveiligheid, kwetsbaarheid en die mooie nieuwe zwarte motorhelm.

Labels:

Free Counters
007counters.com
View My Stats