Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 13, 2012

Top Gun Day is May 13th !

Vandaag is het dus Top Gun Day.
Wat is het toch een Super mooie film.
What is Top Gun Day? It allows you to quote Top Gun all day long, wear aviator sunglasses (no matter how cheap), pretend you’re a fighter pilot (“it’s time to buzz the fridge”), drive your motor in jeans, and drink a cold beer.
On Top Gun Day it is so easy even You can do it...


Hee het is een mooie dag voor een ritje op de motor.
Beetje scheuren op de Naked Bike en de TDM 850.
Op weg naar de "Gekroonde Suikerbiet" in Zierikzee.
Het moet want het is Top Gun Day ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats