Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, april 27, 2012

Drukke week voor de Medezeggenschap.

Vanaf dinsdag was ik vier dagen in Holten.
Het was de cursus van de Cargill Centrale Ondernemingsraad.
Vele onderwerpen werden er besproken.
Ook was er de overlegvergadering met de directie.
Er werden stevige discussies gevoerd.
Als moment van bezinning brachten we met de directie een bezoek aan het Canadees Ereveld te Holten.
Lest we Forget opdat we niet vergeten
Ook was er de Mystery Quest in het programma.
Het was een goede cursus en ik heb er veel van opgestoken.

Free Counters
007counters.com
View My Stats