Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 02, 2012

Fietsen met Fred Rompelberg.

Ons weekje Mallorca zit er nu al weer op.
Het was een super week.
Vanaf Eindhoven vlogen we over de Oesterdam.
We zagen Stalland rechts en Huijbergen links mooi liggen.
Goede fietsen, prachtig weer, redelijk hotel, en zo in Palma ;)
Via Fred Rompelberg Fietsreizen kregen we een echte wielrenners trainings week. We reden er bijna 800 kilometer met 5000 hoogtemeters. Armando en ik hadden meer meer dan voldoende tijd voor elke dag het Orgineel Programma.
Terrasje pakken in de zon van Mallorca. Heerlyk ;)
Mooi plekje op de Noord-West kust. Klimmen en dalen.
Op de fiets naar de vuurtoren van Cap Fermator.
Twee klimheiten op Cap Fermator.
De Cavalerieberg van Pollanca op Mallorca. Prachtig uitzicht.
Op terras in het zonnetje te Port Pollanca.
Mooie zonsondergang op 't strandje van Arenal.
Nu is het weer tijd voor het avond Orgineel Programma ;)

Fietsen met Fred Rompelberg, hier de foto's uit Mallorca
Hier het verslag van woensdag tot zaterdag.
Op zondag dus een auto gehuurd: We gingen ermee naar Puig Major en de Noord-Oost kust. Fietsen, strandje en terrasje. Heerlyk. Op maandag en dinsdag weer vol aan de bak. Dagen van 8 tot 2 druk dus. We reden 800 kilometer en maakten 5000 hoogte meters. Het was een super leuk fietssportweekje (te kort).

Free Counters
007counters.com
View My Stats