Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, maart 21, 2012

Op weg naar Fred Rompelberg 268 km/ hr.

Armando en ik zijn nu op weg naar Fred Rompelberg op Mallorca.
Fred Rompelberg reed op 10 maart 1995 het fiets snelheidsrecord.
Nog nooit reed er iemand zo snel op een fiets.
Fred reed er precies 268,831 km/ hr.
Het was op de zoutvlakten van Bonneville, Salt Lake City.
Fred reed achter een dragster car van het Strasburg Drag Racing Team.
Het ging hem niet zo maar op rolletjes.
Fred kreeg tijdens zo een poging ook nog eens een zware valpartij.
Nu organiseerd Fred Rompelberg fiets vakanties op Mallorca.
Armando en ik gaan er op trainingsstage voor La Marmotte 2012.
De Marmotte gaan we fietsen op 7 juli 2012.
Fietsen op Mallorca en het Orgineel Programma dus...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats