Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, februari 11, 2012

Schaatsen op de Binnenschelde.

Het is MIJ gelukt ;)
Het is me gelukt! Vandaag skaatste ik mijn eerste schaats toertocht. De toertocht van de Binnenschelde. Er reden 2700 schaatsers mee.
Ik maakte de vijf rondjes vol. Een dikke dertig kilometer (32,5) dus.
In 2,5 uur. Een half uur per rondje, 13 kilometer per uur dus.
Als jij kan leren fietsen, kan ik ook leren schaatsten.
Drie jaar geleden kon ik nog niet schaatsten. Ik heb het schaatsen geleerd van Marja Klein van Duosport Breda. Deze week weer voor het eerst geschaatst met Laura op de Akkerenven van Huijbergen. Woensdag met Armando 15 kilometer trainen op de Rammegors.
Shit, na vier rondjes werd ik al gedubbeld !
Fijn dat ik dat schaatsen nu kan.
Oh ja, er was ook nog een leuke middag in: 't Strandhuys !
Operator on the Job, aan het Cargill Waterfront.
's Middags moet er ook weer gewoon gewerkt worden.
Ijs in de Theodorushaven van Bergen op Zoom.
Operator on the Job aan het Cargill Waterfront.
We werken 24/7 en de temp. ging deze week onder de -14 graden !
De gevoelstemperatuur was toen al -24 graden.
Heerlijk in de weer met de stoomslangen, zakken met zout, stoomheaters, hete luchtkanonnen, branders, stoom en stroomtracing.

Free Counters
007counters.com
View My Stats