Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, februari 05, 2012

Skaatsen op de Akkerenven.

Wat een Nacht.
Nu weer even ontspannen, Skaatsen.
Op de Akkerenven van Huijbergen is een mooie schaatsbaan.
Het was er gezellig druk.
Zo een 10 kilometer geschaatst vandaag.
Het ging super !
Als je kan leren fietsen, kun je ook leren schaatsen ;) Als je kan leren fietsen, kun je ook leren schaatsen.
Laura, Ijskoningin op de Akkerenven van Huijbergen.

Hier nog een mooie Winter maand...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats